Modul pro synchronizaci dat mezi systémy Premier ERP a PrestaShop + roční technická podpora.
Synchronizace
Předmětem synchronizace jsou následující možnosti:
- Stahování objednávek
Stahování objednávek z PrestaShopu do systému PREMIER. Tento přenos je nutné spouštět manuálně, PREMIER v tuto chvíli neumí automatické stahování objednávek.
- Odesílání skladových zásob
Odesílání karet produktů ze systému PREMIER na e-shop. Tento přenos je spouštěn automaticky v dostupných intervalech podle možností systému PREMIER a serveru, na kterém je e-shop hostovaný.
ERP systém PREMIER vytvoří na serveru soubor s informacemi o produktech. Tento soubor je následně zpracován plánovanou úlohou na serveru e-shopu.
U přenosu je možné určit primární klíč produktu (EAN kód, SKU,...).
Pokud produkt s primárním klíčem již existuje, aktualizují se informace o produktu a jeho skladové zásoby.
Pokud produkt s primárním klíčem neexistuje, vytvoří se.
U nově vytvořených produktů je možné nastavit výchozí možnost aktivace.
Technická podpora
V ceně licence je technická podpora na období 12 měsíců od zakoupení modulu.
V ceně licence je technická podpora ve výši 1 hodiny času.
Technická podpora slouží pro úvodní konfiguraci modulu a test přenosu dat.
Technická podpora nad rámec 1 hodiny je účtována podle hodinové sazby platného ceníku.
Licence
Licence je zakoupena pro 1 doménu včetně subdomén.
Předpokladem je produkční verze e-shopu na doméně 2. řádu a testovací verze na doméně 3. řádu.
Licence produktu je doživotní v jeho zakoupené verzi.
Předmětem licence nejsou aktualizace, ani úpravy na míru.
Licence je nepřenositelná, tzn. produkt je zakoupen pouze pro konkrétní doménu.